piątek, 1 października 2010

Butelki malowane

Jadąc w ubiegłym roku do 'Siedmiu Ogrodów' nie spodziewałam się, że poznam tam nowych przyjaciół i poznam podstawowe zasady decoupage. Byłam tam jeszcze parę razy i za każdym razem nauczyłam się czegoś nowego, przydatnego.
Lubię dekorować przedmioty dla których znajdę zastosowanie, dlatego najczęściej ozdabiam butelki i wykorzystuję je do nalewek. Nie maluję farbą całych butelek. Maluję tylko te fragmenty, na które przyklejam papierowe motywy. Lubię jak poprzez szkło widać różne kolory nalewek.
To ostatnio wykonane butelki.




Ta butelka była już taka biała,  zostanie wykorzystana do ajerkoniaku.

4 komentarze:

  1. Witam!
    Po raz pierwszy jestem na Twoim blogu i slicznie tu. Zainteresowala mnie bardzo technika "decoupage". Nie bardzo wiem na czym ona polega, ale efekty sa super.
    Musze poszukac w internecie cos wiecej na ten temat.

    Buteleczki masz przesliczne.
    Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, dziękuję :)
    Koniecznie poczytaj, pooglądaj i sama zacznij robić. Jest to całkiem niezłe zajęcie na długie, zimowe wieczory, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Witam, dziękuję za pozostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)