niedziela, 21 lipca 2013

Psie piękności

Niedaleko mnie odbywała się dzisiaj  Krajowa Wystawa Psów Rasowych więc mimo upału wybrałam się pooglądać wystawowe pieski. Były rozmaite, duże i małe, najbardziej spodobał mi się piękny dog niemiecki, który ze stoickim spokojem prezentował swoje wdzięki sędziom. Niestety dzisiejsza pogoda nie sprzyjała pieskom, było bardzo gorąco, psy najlepiej czuły się w cieniu.
Okazało się, że moje dwie ogrodowe koleżanki są wielkimi miłośniczkami i znawcami psów, jedna z nich sędziowała na dzisiejszej wystawie. Akurat do niej trafiłam gdy oceniała psa, mieszańca psa z wilkiem -  jak coś pokręciłam do sprostuję :)  a także pieska ulubionej rasy królowej Elżbiety -Welsh corgi pembroke, bardzo sympatyczny i rezolutny piesek















39 komentarzy:

  1. Bardzo miło było Ciebie zobaczyć dzisiaj i dać się uwiecznić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, ta Pani w białej sukience to Ty ?!

      Zupełnie inaczej wyglądasz bez ogrodniczek i rękawiczek ochronnych ;)

      Usuń
    2. Cześć, Miłka :) Taa, to ja. I Mrówka.

      Usuń
  2. Jak widać piękności można znaleźć nie tylko na ogrodowych grządkach :)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, bywały już wymiany roślinne na psich wystawach, bywały :)

      Usuń
    2. Nieraz uda się spotkać poza ogrodami :) Mnie również było miło Was zobaczyć :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. ...psia (piękna) artystokracja:)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meg świadectwo urodzenia z rodowodem wszystkie miały :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. O rany wczoraj byłam na Wystawie Psów Pasterskich w Legnickim Polu, ale niestety mój aparat odmówił mi posłuszeństwa i nie mam za wiele zdjęć, niektóre zapewne później dodam :) Kocham psy i mogłabym robić im ciągle i cały czas zdjęcia. Pozdrawiam moją drogą Talibrę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzena trudno zrobić im porządne zdjęcia, cały czas się kręciły :) Chętnie obejrzę Twoje zdjęcia.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Przepiękne psiaki. Tak to prawdziwa arystokracja.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo wszystkie były piękne, ale trochę umęczone pogodą, ich właściciele też.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Miałam hodowlę jamników. Wystawy psów, to męka dla nich i ich właścicieli, ale żeby móc hodować, trzeba było wystawiać, niestety.
    Po wielu "rasowcach" mam kundelka i TO jest to zero chorób wynikających z przerasowania, bez odchyłek psychicznych, a miłość i wierność ta sama, po prostu psia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jamniki to najcudowniejsze psy na świecie :) Ja miałam jamniczka z poznańskiej hodowli "Metrowe szczęście". Był z nami całe szczęśliwe dla niego i dla nas 16 lat. Byliśmy z nim dwa razy na wystawie, to było ciekawe doświadczenie.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. To coś dla mnie, radość patrzenia na urocze pieski. Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gigo, wiem, pamiętam... A może zdecydujesz się na następnego pieska?
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Dejlige dejlige hunde billeder, for en hunde elsker :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madam Bæk dziękuję :) Psy są cały czas w ruchu, nie bardzo chcą pozować do zdjęć :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Zawsze się zastanawiam czy one tego chcą. Przecież najważniejsze, że pan, albo pani je kocha. Widać, że pogoda nie była im przychylna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że gdy pies źle znosi to całe wystawowe szaleństwo to jego właściciele rezygnują z wystaw. Tak jak my :)
      Dzisiaj było za gorąco ale wszystkie psy miały miski z wodą, niektóre były nakrywane mokrymi ręcznikami, siedziały w cieniu. Nie wiem, które psy gorzej znoszą takie upały, te z gęstą, długą sierścią czy te z krótką.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Śliczne psiaczki. Nigdy nie byłam na takiej wystawie. U nas zawsze był tylko jakiś słodki mieszaniec. Ale na takie pięknosci można popatrzeć z przyjemnością. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo ja czasem na takie wystawy chodzę, popatrzeć, popodziwiać.
      Jak byłam mała to w domu były też tylko kochane kundelki :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Uwielbiam zwierzaki! Musiałaś mieć wielką radość oglądając te słodkie "sierściuchy"!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko przyjemnie jest popatrzeć na takie zadbane psiaki :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Śliczne są ale trochę mi żal ,że musiały się męczyć. Widziałam kiedyś rodowód prawdziwego psiego księcia. Ojjejj, głowa spuchła:-).Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszko myślę, że właściciele zadbali o ich wygodę i komfort, a w ogóle w jakich eleganckich namiotach się na obecnych wystawach przebywa :)
      Psi książę to jest coś :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Ciekawy jestem, czy ktoś pytał pieski o to, czy chcą wystąpić w upale na takim pokazie. Psie celebrytki i celebryci? Mam też wątpliwości, czy te wszystkie psy są naprawdę potomkami dumnych wilków. Twoje zdjęcia są udane i dobrze, że są. Dają do myślenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tojav taki parominutowy występ w upale chyba psiakom nie zaszkodził. A poza wybiegiem miały zapewnione odpowiednie warunki.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Tez niedawno byłam na wystawie psiaczków. Uwielbiam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem takie wystawy odbywają się w wielu miastach, muszę popatrzeć, czy gdzieś blisko będzie wystawa kotów :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Piękne psy i Talibra szczeniaki, i mogę sobie wyobrazić, że są ludzie (i psy), którzy znaleźli się zbyt gorąco. Jestem vawege ciepło nawet w lol ...
    Masz wspaniałe hnden sfotografowany!
    Z poważaniem, Helma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helmo dzięki, taka pogoda jest cały czas, wreszcie jest prawdziwe, gorące lato :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Dzień dobry,
    Nazywam się Aleksandra Drążkiewicz i mam dla Pani pewną interesującą ofertę współpracy. Czy mogę prosić o kontakt w tej sprawie na adres: aleksandra.drazkiewicz@blogarytm.pl ? Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, nie jestem zainteresowana.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. It must have been really hot for the dogs.
    My favorite photo is 3, I think a Chihuahua or a Papillon.
    Well photographed!
    Regards, Irma

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mialam nigdy psa i pewnie miec nie bede, ale psi widok zawsze raduje moje oczy i serce. Piekne psy na Twoich zdjeciach, dla nich to pewnie mniejsza atrakcja jak dla ludzi, ale na pewno warto sie bylo spotkac...
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alegrio wystawy psów to okazja poznania różnych ras. Ja wprawdzie nie przewiduję już u siebie żadnego zwierzaka ale z przyjemnością je oglądałam :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Witam, dziękuję za pozostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)